W serwisie internetowym Targów Kielce stosujemy pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji o plikach cookies, jak wyłączyć obsługę cookies w swojej przeglądarce >>
Remi Singh, Juliett de Ville i polski biznesmen spotkali się w Targach Kielce, gdzie powstała idea budowy fabryki w województwie świętokrzyskim. Remi Singh z Indii inwestuje w nowoczesne technologie, Juliett kieruje zespołem inżynierów IT we Francji, tajemniczy biznesmen z Polski jest inwestorem giełdowym… co będą produkować w nowej fabryce? Gdzie ona powstanie?
To scenariusz spotu, który został zrealizowany w ramach projektu unijnego „Promocja gospodarcza i inwestycyjna regionu świętokrzyskiego w oparciu o potencjał kieleckiego ośrodka targowego” i od 20 października aż do 6 listopada będzie emitowany na antenie TVN 24. – Nic nie stoi na przeszkodzie, aby scenariusz reklamy stał się rzeczywistością – uważa Andrzej Mochoń prezes zarządu Targów Kielce – Do naszego ośrodka przyjeżdża rocznie ponad 200 000 osób z 56 krajów, którzy reprezentują co najmniej kilkadziesiąt branż. Wśród nich można znaleźć inwestorów, którzy zechcieliby ulokować swój biznes w naszym regionie.
Celem projektu, którego realizatorem jest Izba Gospodarcza Grono Targowe Kielce przy zaangażowaniu Targów Kielce jest podkreślenie atrakcyjności gospodarczej i inwestycyjnej obszaru województwa świętokrzyskiego oraz wykreowanie pozytywnego wizerunku regionu. - Przez ostatnie dwa lata region promowany był miedzy innymi w mediach ogólnopolskich jak Puls Biznesu, Rzeczpospolita czy Gazeta Wyborcza, ale także w wybranej prasie zagranicznej, a także na portalach związanych z inwestycjami – wyjaśnia Bożena Hetman, wiceprezes Grona Targowego Kielce - Sukcesem okazała się kampania bilbordowa w Polsce. W największych miastach Polski usytuowane zostały bilbordy promujące województwo, jako idealne miejsce do inwestycji. Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź, Sosnowiec, Katowice czy Gdańsk, to tylko niektóre z miast objętych akcją promocyjną. Bilbordy, rozmieszczone były w najbardziej charakterystycznych i najczęściej uczęszczanych traktach miejskich: centrach miast, trasach przelotowych, a także miejscach spotkań i imprez kulturalnych.
Ostatnim etapem promocji jest kampania w TVN24 oraz w telewizji publicznej – Programy, które zostaną wyemitowane jeszcze w listopadzie przez telewizję publiczną są realizowane – dodaje Bożena Hetman.
TVN24 to lider wśród kanałów informacyjnych, który we wrześniu 2011 roku, jak wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla wirtualnemedia.pl, zanotował wzrost udziału w rynku - o 7 proc. do poziomu 4,91 proc. Kampania reklamowa zaplanowana została od 20 października do 6 listopada. W tym okresie w czasie najbardziej atrakcyjnym antenowo, przed i po programach m. in. takich jak: Szkło kontaktowe, Kawa na ławę czy Kropka nad i odbędzie się emisja spotu.