Aktualności

06.10.2011

O budowaniu marki regionu na przykładzie z własnego podwórka

Galeria Marketingu Miejsc z konferencją ROT i Targów Kielce

logo_rot.jpg
logo_rot.jpg

Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego oraz Targi Kielce zapraszają na konferencję podsumowującą projekt „KAMPANIA PROMOCYJNA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO” która odbędzie się w ramach III edycji Galerii Marketingu Miejsc 11-12 października w Centrum Kongresowym Targów Kielce.

Jak budować markę miejsca z korzyścią dla mieszkańców i lokalnego biznesu oraz tanio i skutecznie promować ją w kraju i za granicą? – na to pytanie prelegenci będą szukać odpowiedzi podczas wystąpień i prezentacji.

Podsumowanie projektu rozpocznie wystąpienie Prezesa Regionalnej Organizacji Turystycznej Województw Świętokrzyskiego, Jacka Kowalczyka, zatytułowane „ Świętokrzyskie czaruje jako przykład wzorcowej kampanii promującej region w aspekcie zastosowania narzędzi promocyjnych”. W kolejnych blokach tematycznych pojawią się m.in. eksperci z zagranicy - praktycy z największych agencji reklamowych i mediów, i władz samorządowych odpowiedzialnych za budowanie strategii marki, managerowie firm wdrażających takie strategie oraz eksperci POT i PAIiZ.

Konferencja zakończona zostanie prelekcją Agnieszki Wichy-Daukszy, Dyrektora Wydziału Public Relations i Marketingu w Targach Kielce, która mówić będzie o „Targach jako skutecznym – wciąż niedocenianym w Polsce – narzędziu komunikacji i pozyskiwania inwestorów i turystów”.

Celem nadrzędnym „Kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego”, najważniejszego projektu w dotychczasowej historii ROT, wartego 7.3 miliona złotych, było wdrożenie zintegrowanego i skutecznego systemu promocji i informacji turystycznej, wpływającego na zwiększenie ruchu turystycznego i dochodów z turystyki.