Aktualności

11.06.2014

Okiem fachowca

Konferencja Producentów Marek Własnych

Targi Kielce to nie tylko jeden z liderów organizacji wystaw biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Tutaj co roku odbywa się 600 profesjonalnie przygotowanych konferencji
Targi Kielce to nie tylko jeden z liderów organizacji wystaw biznesowych w Europie
Środkowo-Wschodniej. Tutaj co roku odbywa się 600 profesjonalnie przygotowanych
konferencji

Wystawców i gości pierwszych w Polsce Targów Producentów Marek Własnych Private Label Middle Europe (PLME) zapraszamy do udziału w specjalistycznej konferencji, która odbędzie się 25 czerwca. 

Wśród prelegentów znajdą się m.in. dr Maria Andrzej Faliński - Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, Andrzej Wojciechowicz - Doradca FMCG Bussines Consulting, Dorota Kałowska – Firma Cobaltspark, Tomasz Krysiak - AC Nielsen, Ireneusz Cichoński – INTERMARCHE POLSKA, Ryszard Jaśkowski – Wiceprezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem, Andrzej Gantner – Członek Zarządu – Dyrektor Generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności oraz Maciej Ptaszyński – Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu. 

Podczas spotkania poruszone zostaną takie zagadnienia jak marka własna jako instrument konkurencji, współpraca wytwórca – handel, jak efektywnie zarządzać wizerunkiem marki własnej, marki własne na polskim rynku FMCG, perspektywy rozwoju - szanse i zagrożenia, marki własne jako element strategii rozwoju PSS Społem, rola marek własnych w budowaniu lojalności klientów.

Na liście wystawców targów PLME jest już około 100 firm z Niemiec, Włoch, Ukrainy, Litwy, Belgii, Serbii, Węgier i Polski. 

PLME to jedna z nielicznych w Europie międzynarodowych platform biznesowych dla przemysłu marek własnych, miejsce spotkań producentów, odbiorców hurtowych i najważniejszych sieci handlowych z całego Starego Kontynentu. Dzięki skoncentrowaniu w jednym miejscu wszystkich podmiotów zainteresowanych działaniami w tym sektorze, targi PLME będą najlepszym miejscem do prezentacji najnowszej gamy produktów, nawiązania szerokich sieci kontaktów biznesowych oraz podpisania intratnych kontraktów.