07.06.2018
Kampania społeczna #JestemBiedronką to fotograficzny projekt, który dotarł już do ponad 65 000 osób, zbierając kilkaset komentarzy i udostępnienia także poza granicami kraju.
Wyjątkowe zdjęcia będzie można obejrzeć podczas targów AtoPsoriaDerm. Sesje zdjęciowe wykonała Szkoła Kreatywnej Fotografii w Krakowie. W Targach Kielce zobaczymy15 ujęć różnych osób.
Kim są autorzy oryginalnego projektu? To pięcioro studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy pragną zmienić postrzeganie choroby oraz dodać odwagi chorującym. Lider projektu jest osobą dotkniętą łuszczycą. Akcja ma udowodnić i przekonać, że choroba nie musi przekreślać marzeń ani planów na przyszłość. Projekt ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat łuszczycy oraz zmiany negatywnych skojarzeń związanych z tą przypadłością, jak również stworzenie miejsca, gdzie będzie można znaleźć najpotrzebniejsze informacje na temat choroby.
Głównymi hasłami związanymi z prowadzoną akcją jest zrozumienie i akceptacja. Projekt polega na stworzeniu galerii fotografii przedstawiającej osoby dotknięte łuszczycą ( przykłady w załączniku). Zdjęcia publikowane są w social media, między innymi Facebook oraz Instagram. Akcja zatacza też coraz szersze kręgi - osoby chore, ośmielone zobaczonymi portretami, robią swoje selfie i umieszczają na profilach FB.
KK
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|