W serwisie internetowym Targów Kielce stosujemy pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji o plikach cookies, jak wyłączyć obsługę cookies w swojej przeglądarce >>
Spotkanie rozpoczął Pierre-Paul Vander Sande, Chief International Operating Officer, France Télévisions Publicity, który omówił wykorzystanie kanałów tematycznych do promocji regionów za granicą
Jak budować markę miejsca z korzyścią dla mieszkańców i lokalnego biznesu oraz tanio i skutecznie promować ją w kraju i za granicą - właśnie o tym od dziś dyskutują w Kielcach goście zaproszeni na III Galerię Marketingu Miejsc.
Organizatorem i moderatorem spotkania jest Grzegorz Kiszluk - twórca platformy Brief4Poland. Poprzednie konferencje odbywały się w Łodzi, dzisiejszy meeting jest więc kielecką premierą. W trakcie dzisiejszego spotkania głos zabrali specjaliści z zakresu marketingu miejsc, m.in. Pierre-Paul Vander Sande, Chief International Operating Officer, France Télévisions Publicity, który zapoznał zgromadzonych w Targach gości ze sposobami wykorzystania kanałów tematycznych do promocji za granicą. – To ważne, by przemawiać do ludzi w ich języku - stwierdził, podkreślając możliwość korzystania z wielojęzycznych kanałów telewizyjnych. Bożena Czaja, Wiceprezes PAIiIZ, przypomniała z kolei ideę programu Polska Wschodnia i dotychczasowe osiągnięcia w tym zakresie. Misje gospodarcze, konferencje, międzynarodowe kontrakty- to nieliczne z wielu sposobów promowania województw polski wschodniej.
Zapraszamy do udziału w konferencji także w środę, 12 października. Wtedy poznamy m.in. podsumowanie kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego, a także dowiemy się jak wykorzystać targi aby skutecznie pozyskiwać inwestorów i turystów.