Aktualności

19.07.2011

Świętokrzyskie burzy „ścianę wschodnią”

Kampania bilbordowa promująca region objęła kilka największych miast Polski

maraton Fitdance
maraton Fitdance

Na ponad dwustu metrach kwadratowych w centrum polskiej stolicy pojawił się w czerwcu napis: „Świętokrzyskie – gdy masz „pociąg” do inwestycji…”. Podobne bilbordy znalazły się w siedmiu największych miastach w kraju w okolicy ich najbardziej ruchliwych ulic..…Świętokrzyskie wychodzi z cienia „Polski B”.

Kampania wielkopowierzchniowa to obok Forum „Inwestycje w Polsce Wschodniej”, ogólnopolskiego konkursu na plakat promujący województwo, reklam w prasie i telewizji jeden z elementów programu promocji gospodarczej województwa świętokrzyskiego, realizowanego przez Grono Targowe Kielce. W ramach realizacji założeń projektu „Promocja gospodarcza i inwestycyjna regionu świętokrzyskiego w oparciu o potencjał kieleckiego ośrodka targowego”, na terenie całego kraju prowadzona była kampania bilbordowa promująca województwo, jako dobre miejsce do prowadzenia inwestycji. Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź, Sosnowiec, Katowice czy Gdańsk, to tylko niektóre z miast objętych akcją promocyjną. Bilbordy rozmieszczone zostały w najbardziej charakterystycznych i najczęściej uczęszczanych punktach, na traktach miejskich, w centrach, trasach przelotowych, a także w miejscach spotkań i imprez kulturalnych.

Celem nadrzędnym unijnego projektu, którego realizatorem jest Izba Gospodarcza Grono Targowe Kielce przy zaangażowaniu Targów Kielce jest podkreślenie atrakcyjności gospodarczej i inwestycyjnej obszaru województwa świętokrzyskiego oraz wykreowanie pozytywnego wizerunku regionu na arenie krajowej i międzynarodowej.