Aktualności

28.01.2011

Targi Kielce najlepsze w Internecie

Ośrodek zdobył wyróżnienie w rankingu e-diamenty Forbesa & Onet.pl na najlepszą firmową stronę internetową w województwie

To pierwsze wyróżnienie Targów Kielce za stronę internetową
To pierwsze wyróżnienie Targów Kielce za stronę internetową

E-diamenty Forbesa i Onet.pl to nagrody dla firm należących do elitarnego klubu Diamentów Forbesa, które jednocześnie mają najlepiej rozwinięte witryny korporacyjne. Redakcje Onet.pl i Forbesa badały przy wyłanianiu e-diamentów pięć następujących obszarów:
  • PRODUKT (opis, fotografie, video, instrukcje, nowości),
  • FIRMA (o firmie, historia, misja, struktura, zarząd, referencje),
  • KONTAKT (dane teleadresowe, mapka dojazdu, komunikator, czat),
  • E-ROZWIĄZANIA (prezentacja produktu, e-katalogi, możliwości zakupu, płatności elektoroniczne, FAQ, wersja lajt),
  • FUNKCJONALNOŚĆ (czas potrzebny na znalezienie potrzebnych informacji).
Targi Kielce już od wielu miesięcy brylują w Internecie. W 2010 roku ośrodek zanotował aż 678 941 odwiedzin (średnia: 56 578/miesiąc) to o blisko 130 tysięcy więcej niż rok wcześniej oraz 2 432 014 odsłon (średnia: 202 668/miesiąc), a to z kolei więcej o 43 tysiące.

Rekordowym dniem okazał się jednak 6 września - pierwszy dzień Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego, kiedy to liczba odwiedzin www.targikielce.pl wyniosła blisko 11 tysięcy. Dla porównania rekordowy dzień 2009, którym okazał się dzień przed rozpoczęciem MSPO 2009 zanotował zaledwie 6 104 wejścia.

Ponadto kielecki ośrodek wystawienniczy prężnie działa na portalach społecznościowych, np. Facebook, promując w ten sposób swoją działalność.