Aktualności

23.09.2011

W Targach Kielce o budowaniu silnej marki i roli targów dla biznesu

III Galeria Marketingu Miejsc - wyjątkowe spotkanie już w październiku w Kielcach

W Targach Kielce spotkają się eksperci od kreowania silnej marki
W Targach Kielce spotkają się eksperci od kreowania silnej marki

Jak budować markę miejsca z korzyścią dla mieszkańców i lokalnego biznesu oraz tanio i skutecznie promować ją w kraju i za granicą?

Zagraniczni eksperci praktycy - z największych agencji reklamowych i mediów – będą dyskutować o tym od 11 do 12 października w Targach Kielce. Doradzą, pokażą przykłady ze świata, wymienią doświadczenia i poglądy oraz podzielą się nowatorskimi pomysłami.

Spotkanie poprowadzone zostanie w kilku wiodących blokach tematycznych.

  • „Strach ma wielkie oczy” – czyli Partnerstwo Publiczno-Prywatne
  • Nowatorskie metody realizacji zasady „Wyróżnij się albo zgiń!” - telewizyjne kanały tematyczne, reklama kinowa, internet, CSR i innowacyjność.
  • Obsługa inwestorów i turystów - eksperci POT i PAIiIZ wskażą na główne wyzwania w roku Euro 2012.
  • Targi jako skuteczne narzędzie komunikacji i pozyskiwania inwestorów oraz turystów.
Organizatorem spotkania jest Grzegorz Kiszluk - twórca platformy Brief for Poland.

Listę prelegentów zaproszonych do udziału w konferencji tworzą doświadczeni praktycy i specjaliści w dziedzinie marketingu miejsc. Poniżej ramowy program spotkania:

  • Pierre-Paul Vander Sande, Chief International Operating Officer, France Télévisions Publicity - Wykorzystanie kanałów tematycznych do promocji za granicą.
  • Michel Touchot, Managing Director, Euro RSCG Consulting France i Maciej Klaś, Senior Strategic Planner Euro RSCG Warszawa - Rozważna i ... odważna, czyli międzynarodowe oblicza marki terytorialnej.
  • dr Michał Klepka, Kierownik Biura Innowacji, Urząd Marszałkowski Woj. Świętokrzyskiego – Innowacyjność i kształtowanie wizerunku nowoczesnej gospodarki w marketingu miejsc. Co, dla kogo i w jakim celu?
  • Piotr Lutek, Prezes Synergia Sp. z o.o. - PPP - przekleństwo czy nadzieja.
  • Magdalena Polańska, Client Service Director i Dagmara Iwaniak, International Marketing Manager, New Age Media - Magia wielkiego ekranu inaczej, czyli kino jako skuteczne medium reklamowe.
  • Cezary Molski, Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej i Adam Zaborowski, Pełnomocnik ds. UEFA EURO 2012, POT - Obsługa ruchu turystycznego w kontekście Euro 2012.
  • Bożena Czaja, Wiceprezes PAIiIZ - Obsługa inwestorska, doświadczenia programu Polska Wschodnia.
  • Anna Dmochowska, PR Manager & PM Green Papers, Antalis Poland - Papier w strategii CSR.
  • Jacek Kowalczyk, Dyrektor Departamentu Promocji, Urząd Marszałkowski Woj. Świętokrzyskiego – „Świętokrzyskie czaruje” jako przykład kampanii promującej region.
Rejestracja uczestników oraz szczegółowe informacje na stronie: www.brief4poland.pl.