Bezpłatna reklama
Spotkania na targach – zadbaj o partnerów do rozmowy podczas targów
Według badań Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Targowego AUMA 86% biznesowych uczestników targów planuje swoje spotkania na targach dużo wcześniej (wg statystyk przeciętny biznesowy zwiedzający ma zaplanowanych od 10 do 15 spotkań na targach, podczas średnio 1.5 dniowego pobytu na targach).To oznacza, że nie ma dużo wolnego czasu na przypadkowe, dodatkowe spotkania.
Wniosek: kluczowe jest już wcześniejsze zadbanie o to, aby było się na liście tych spotkań. Stąd konieczne jest wcześniejsze zapraszanie osób z branży/potencjalnych klientów na targi
Papierowe zaproszenia już nie wystarczą
Już ponad 1/3 fachowców zwiedzających targi ma poniżej 35 lat (wg badania firmy Roland Berger i Google). Proces zakupowy stał się znacznie bardziej skomplikowany. Źródłem informacji dla nowej generacji są różne kanały internetowe.
Wniosek: ważne, aby być widocznym przed targami i w wielu miejscach
- Wyślij na adres swider.paulina@targikielce.pl informacje o Waszych produktach, ważnych sprawach firmy (np. nagrodach, jubileuszach, umowach) a my napiszemy o tym w naszych mediach społecznościowych, newsletterach, aktualnościach i wyślemy jako część informacji prasowych. Ty z powodzeniem będziesz mógł udostępniać gotowe informacje swoimi kanałami
- Użyj banerów elektronicznych informujących, że bierzesz udział w targach